SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta in spletne trgovine embalazko.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju:

IDEADESIGN, DAVORIN ERMAN S.P. Ustanovljeno 01.02.2020 Sedež podjetja in lokacija opravljanja dejavnosti: Krmelj 83, 8296 Krmelj

Matična številka: 8596760000

Davčna številka SI: 16201906

Podjetje je zavezanec za plačilo DDV

E-naslov: info@embalazko.si

Tel.: +38651625627

Pred uporabo spletne trgovine embalazko.si svetujemo, da preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Kot uporabnik se z navedenimi pogoji strinjate, ko naročilte artikel iz spletne trgovine ali se prijavite na elektronske novice.

Upravljalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce od objave na spletni strani. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabite.

Način plačila

Naročilo artiklov je mogoče le na ozemlju Republike Slovenije. Omogočeno je plačilo preko predračuna (UPN nalog), Paypal, plačilo po povzetju.

Postopek naročila

Naročilo blaga je možno preko spletne trgovine embalazko.si.

V primeru, da potencialni kupec stopi v stik preko drugih komunikacijskih kanalov (mail, Facebook sporočilo, telefonski klic), bo dalje napoten na spletno trgovino embalazko.si.

V spletni trgovini lahko nakupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Kupec izbere artikel, ga doda v košarico in nadaljuje postopek nakupa s klikom na zavihek Košarica v meniju ali na gumb na zgornjem delu strani, ki se pojavi ob dodajanju izdelkov v košarico. Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po trgovini embalazko.si. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov. Po kliku na gumb Nadaljuj na blagajno, uporabnik doda še svoje kontaktne podatke in podatke za dostavo ter po potrebi doda tudi komentar in datoteko za tisk. Sledi še zaključek naročila s klikom na gumb Kupite sedaj.

Registriranemu uporabniku so na spletni strani embalazko.si vselej dostopni podatki o vsebini trenutnega in vseh preteklih naročil.

Po oddanem naročilu kupec prejme potreditveni mail o prejetju naročila, v katerem so ponovno navedeni vsi podatki. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ta mail velja kot predračun, po katerem kupec vidi oziroma poravna strošek. V mailu so navedeni tudi vsi podatki, ki so potrebni za izvedbo transakcije. Upravljalec bo shranil vsebino naročil registriranih in neregistriranih uporabnikov.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo do oddaje pošiljke. Preklic je možen preko maila ali kontaktnega obrazca na spletni strani, pri čemer mora biti navedena števlika naročila in osebni podatki, ki so bili navedeni pri naročilu.

Dobava blaga

V primeru da je dobavljivost artikla označena na zalogi, blago prejmete v roku 1-5 delovnih dni. Poleg blaga, kupec prejme račun. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije. Stroške poštnine zaračunavmo 3,5€. Pri plačilu po povzetju se stroški dostave povečajo za 0.50€ ( del stroška ki ga zaračuna Pošta Slovenije za plačilo pošiljk po povzetju ) razen pri nakupih nad 30,00€, kjer je poštnina v obeh primerih brezplačna.

Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna provizijo za odkupnino v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€ do zneska 98,00€.

V primeru napačne izbire artikla in ob predhodnem dogovoru s ponudnikom, kupec sam krije vse stroške dostave, kar pomeni prvo dostavo za napačen izdelek, dostavo za vračilo paketa in dostavo za pravilno izbran artikel. Kupec pri vračilu paketa obvesti ponudnika in ga vrne preko Pošte Slovenije.

V primeru večjih količin artiklov izberemo najcenejšega prevoznika paletnih dostav in dostavimo stranki blago, po predhodnem dogovoru o ceni in dostavi med kupcem in ponudnikom.

Vračila blaga

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka sporoči na email info@embalazko.si ali telefon +38651625627, da odstopa od pogodbe, ne da bi ji bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti upravljalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu v enakem stanju kot ga je prejel.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Vračilo blaga po naročilu ( tisk, etikete ) ni možno. Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Reklamacije in stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini embalazko.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@embalazko.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na naslov IDEADESIGN, Davorin Erman s.p., Krmelj 83b, 8296 Krmelj. Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku 30 dni od nakupa izdelka. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine 30 dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 30 dni od izročitve. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in  nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Ponudba artiklov in cene

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Nekatere slike artiklov so delno simbolične, ker se spreminja odtenek materiala ( papir, karton ) in se lahko zgodi, da odstopa od izdelka na sliki. Za morebitne nejasnosti nam napišite sporočilo.

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med upravljalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko upravljalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila na naveden e-naslov). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za upravljalca, kot za kupca. Spletna trgovina si pridružuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno dobaviti, kljub temu, da je objavljen v spletni trgovini.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije oglaševanih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo niti ne jamčijo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@embalazko.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. IDEADESIGN, Davorin Erman s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Varovanje osebnih podatkov

Upravljalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam ali posredovani v uporabo tretjim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam.

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Piškotki

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.